Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jak przygotować i wysłać dokument do podpisu dowiesz się z oddzielnego artykułu, gdzie znajdziesz zarówno poradnik filmowy oraz opisowy. Przejdź do artykułu.

Jak podpisać dokument dowiesz się z oddzielnego artykułu, gdzie znajdziesz zarówno poradnik filmowy oraz opisowy. Przejdź do artykułu.

Jak przygotować i wysłać dokument ze znacznikami dowiesz się z oddzielnego artykułu, gdzie znajdziesz zarówno poradnik filmowy oraz opisowy. Przejdź do artykułu.

Link do pobrania znaczników SignSafe: pobierz znaczniki

Link do pobrania znaczników SignSafe: pobierz znaczniki

Znaczniki są to graficzne obrazy z logiem SignSafe i kolejnym numerem, które możesz wstawić do swojego dokumentu. Każdy ze znaczników zostanie zastąpiony podpisem odbiorcy, które określisz podczas przygotowania dokumentu do podpisu (Przygotowywanie i wysyłanie dokumentu ze znacznikami poprzez SignSafe)

Numer na znaczniku oznacza numer odbiorcy, którego definiujesz podczas przygotowywania dokumentu do wysyłki. Wpisując odbiorcę Jana Kowalskiego jako trzeciego odbiorcę, to właśnie w miejscu znaczników z numerem trzy pojawi się podpis Jana Kowalskiego.

Link do pobrania znaczników SignSafe: pobierz znaczniki

Jeśli podpis nie został złożony we wskazanym miejscu, może to być spowodowane przyczynami:

  1. Sprawdź czy dokument PDF, który został wysłany do podpisu posiada standardowy rozmiar formatu A4 (8,27″ x 11,69″). Sprawdzić to możesz za pośrednictwem  programu Adobe Reader i wejściu w zakładkę Plik oraz Właściwości.
  2. Dokument musi być zapisany jako nieedytowalny. Edytowalne dokumenty PDF mogą generować problem z poprawnym podpisywaniem dokumentów. W takich przypadkach należy zapisać dokument PDF jako nieedytowalny i dopiero przejść do przygotowywania i wysyłki dokumentu poprzez SignSafe
  3. Sprawdź czy zapisany dokument posiada najnowszą wersję Adobe PDF.

Jeśli pomimo dokonania podpisu nie ma go we wskazanych miejscach popisu, może być to spowodowane:

  1. Dokument musi być zapisany jako nieedytowalny. Edytowalne dokumenty PDF mogą generować problem z poprawnym podpisywaniem dokumentów. W takich przypadkach należy zapisać dokument PDF jako nieedytowalny i dopiero przejść do przygotowywania i wysyłki dokumentu poprzez SignSafe
  2. Inny problem, należy skontaktować się z administratorem poprzez formularz kontaktowy
Pusta sekcja. Edytuj stronę aby dodać treść.

Tak, dokument jest zlokalizowany na Twoim serwerze, więc jeśli zostanie usunięty wszyscy odbiorcy (podpisujący) stracą również do niego dostęp.

Najprawdopodobniej wysyłający usunął Twój dokument z aplikacji SignSafe i przez to straciłeś do niego dostęp. Skontaktuj się z wysyłającym i poproś go o przesłanie dokumentu.

Pamiętaj, aby zapisywać swoje dokumenty po podpisaniu na swoim dysku.

Jedynie właściciel serwera (wysyłający) może usunąć dokument z aplikacji SignSafe.

Jeśli w kliknięciu na przycisk „Zmiana serwera” w aplikacji mobilnej widzisz kilka serwerów to oznacza, że od tych firm otrzymałeś dokumenty do podpisu. Na każdym z serwerów umieszczone są jedynie dokumenty związane z daną firmą (wysyłającym)

 

 

Przycisk „Zmiana serwera” w aplikacji mobilnej służy do przejścia na inny serwer danego wysyłającego. Dzięki temu uzyskujesz dostęp do danych dokumentów wysłanych przez Wysyłającego.

Powodów może być kilka:

  1. Sprawdź czy jesteś na dobrym serwerze poprzez przycisk „Zmiana serwera”
  2. Sprawdź z osobą wysyłającą dokument czy adres email został wpisany poprawnie

Przed zalogowaniem jest dostępny przycisk „Nie pamiętasz hasła? Przypomnij” Dzięki procedurze przypomnienia hasła możesz zmienić swoje hasło na nowe.

Na stronie logowania zarówno w aplikacji web oraz mobilnej znajduje się procedura odzyskiwania hasła. Wystarczy dostęp do Twojego maila, na który przyjdzie odnośnik do wygenerowania nowego hasła.